Velikost reklamy

A my se nyní můžeme ptát, zda má velikost reklamy vliv na to, aby se zboží prodávalo, nebo služby poskytovaly.

Je nutno na to pohlédnout hlavně z hlediska toho, kolik potencionálních zákazníků reklamu uvidí a bude a ni reagovat. Byť jen tím, že navštíví web, nebo se bude ptát jinde.

Potíž je v tom, že nikdy nikdo neodhadne kolik lidí to uvidí. Příkladem budiž billboard u cesty. Můžeme si spočítat průměr vozidel třeba za týden, ale nemáme důkaz, že se řidič nebo spolujezdci na reklamu podívali. Ovšem je vysoce pravděpodobné, že ji uvidí spousta lidí. Ale musí tím místem projet.

Je-li reklama malá, uvidí ji ve stejný okamžik jen jeden člověk, totiž ten, který se ni dívá. Ale pozor, tato se dá umístit skoro na všechno, takže si ji člověk bere s sebou. A tím je vyhráno, protože ji uvidí více lidí.

kuličkový hrot

Jako příklad si vezmeme malý předmět, tužku, kteroužto si vezmeme s sebou do ciziny. Zde ji můžeme nechat kdekoli a máme reklamu. Ten si ji vezme, položí tamhle a je zde další člověk který reklamu uvidí.

Naprosto klasickým příkladem jsou malé reklamní plastové propisky. Můžete si nechat udělat potisk na ty nejlevnější, které budete dávat všude možně, ale také ty hodně drahé, které budete zanechávat jako suvenýr na památku vybraným lidem. A těm reklama jistě neuteče. Ihned začnou čmuchat kolem.

propisky

Takové propisky můžeme nechávat hlavně tam, kam chodí spousta lidí. Optimální je to třeba na poště. Nebo v bance, prostě kdekoli. V kancelářích, ve školách, v restauracích, prostě všude. Nepotřebujete žádné povolení o záboru plochy, protože nic nezabíráte a lidé budou za každou psací potřebu vždy rádi.

Navíc je tahle reklama poměrně laciná, dá se říci že jedna z těch nejlacinějších. Takže se není třeba obávat, že nám to zruinuje podnik nebo rodinný rozpočet. Schválně si tuto reklamu nechte udělat a sami uvidíte, jak stoupne zájem o vaše zboží nebo služby.